I watch youuuuu

Idag har jag belönat mig själv genom att klicka hem en South Lane-klocka.
Den bruna blev det, för jag har förbjudit mig själv att köpa svarta grejer nu för en tid framöver...



Förövrigt har den riktiga tröttheten slagit till nu. Jag är mer zombie nu än i morse, och imorse var jag ändå gaaalet zombieaktig!


Ska bara läsa klart de resterande två arbetena nu och sedan planera outfit för imorgon för då måste jag var hel och ren och respektabel för då vankas campusmässan plus att jag har kontaktsamtal med Länsförsäkringar.
Önska mig lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias Sarvik

Hej!



Har också beställt en klocka därifrån men min har inte kommit, har din det? Snart två månader sen jag beställde den så börjar bli lite skumt.



Mvh Mattias Sarvik

2012-04-01 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0