Jag börjar bli gammal...

Big Brother börjar ikväll har jag hört...
Jag önskar jag följde reklamexemplet och inte kollade på det.
Man blir ju fast såsom damen i reklamen sa.
Hoppas (och tror!) dock att jag inte fastnar detta år. Det känns som om jag är faaar too old for this shieet!


Det verkar vara väldigt skumt folk PLUS att hon Hanna Wnågonting är med.
Och hon kan ju vara den vidrigaste människan som gått i ett par fejk-louboutin... (haha! Oj vilket drygt yttande av mig! jag är kanske inte så mycket bättre själv).



Imorgon ska jag återvända till underbara Finnerödja för en veckas jobb på Handelsbanken.
Ser fram emot att träffa Micke, alla Carlssonare och resten av befolkningen.


Puss kram ses på stan, finnerödjare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0