Loooovelyyyy

Denna afton har verkligen varit till min belåtenhet!
Den har både varit produktiv och avslappnande på samma gång.


Vad jag har åstadkommit:
  • Sökt utlandsstudier + skrivit ut en bild i exakt rätt storlek till den lilla rutan på ansökningsblanketten (lyckades på första försöket!!)
  • Gjort mat/-lådor som blev ungefär världens godaste! (Kyckling med krämig apelsin-, lime- och svagt honungssmakande sås)
  • Hittat massvis med fina bilder som jag tycker symboliserar mig som jag photoshopat lätt och som sedan förhoppningsvis ska hamna i mina vackra silverramar
  • Under hela dessa ovannämnda processer ständigt lyssnat på min mys-playlist och smuttat på ett glas rött vin



Guess which song?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0