MatrisskaparN

Det går segt idag alltså... men nu har jag iallafall kommit till sida 21.... (oh shit! detta är verkligen katastrofalt!)
Men min hjärna är som smält smör och allt blandas bara ihop med denna feta substans och ingenting går att utskilja.


Jag har däremot gjort en liten pedagogisk matris som visar steg för steg hur trött jag är:





Måste även ta tillfället i akt och direkt kopiera vad Dalida bloggade om tidigare idag... (Sorryyyy för detta copycatande)
Men denna låt (Gotye - Somebody that I used to know) är ju bara såå bra! Och videon är helt underbar. Och som Dallie också uttryckte det. Hans stora mun är så underbar!
och texten är ju som tagen ur mitt liv (typ)


Now you're just somebody that I used to know!




Kommentarer
Postat av: Annica

Vaa, har jag inte visat dig den där låten? Den är ju såå bra. Kolla den här verisonen, as häftig! http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M

2012-02-01 @ 20:38:21
Postat av: dallen

haha eller hur linus!!!! pöss va

2012-02-03 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0