Misslyckad fettbränning

När Sanna begav sig till tåget för att åka tillbaka till Laxå igen följde jag med henne med tanken att sedan fortsätta promenaden i rask takt runt Örebro för att till sist avsluta det hela med att köpa dagligvaror på Hemköp.

När jag promenerade längs Järnvägsgatan slog det mig att jag kunde kika in på Livin' och hälsa på samt hämta min julklapp som jag glömt hämta.
Väl där var det en stor hejdåfest för Johanna och jag hittade mamma och pappa där bland alla bord med människor. Så där blev jag kvar - och var ju bara TVUNGEN att äta en enorm kanelbulle och lite godis som en tacksam gest...

Vandrade därifrån ca en timme senare med en stor julklapp i famnen vilket resulterade i att jag inte kunde fortsätta min powerwalk utan istället fick gå direkt hem.

Julklappen var dock väldigt fin! Det var några jättefina och sådär härligt fluffiga badlakan och handdukar i new port-stil samt en ljuslykta.
Tack snälla, rara Livin'-chefer!

Nu ska jag dock sätta mig till rätta och göra lite nytta och läsa färdigt det som läsas skall.

Hoppas innerligt att jag hinner klart tills Kontoret börjar! Ove Sundberg kan man ju bara inte missa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0