Mycket konstiga tankar cirkulerar tydligen i denna skalle

Nu har jag skrivit in anteckningarna (alltså korta meningar och hänvisningar till jämförelser och egna tankar i stödord) som jag skrev ned medan jag läste... Jag ordbajsade även litet vilket slutade med att jag hittat på en helt egen teori som jag hämtat från marknadsföringen och anpassat till organisationsläran... (hm?)
Och dessa skit-anteckningar (som bara tillhör två av fyra delmoment) blev 3,5 proppfulla A4 sidor!!! Och arbetet ska endast vara 7...

Och det sorgliga är ju att det med största sannolikhet bara kommer vara blaj imorgon när jag läser igenom det igen. Så då är det bara att börja om från början igen...

Kan ju dock hoppas att någon liten mening är av värde eftersom jag är under ganska så extrem tidspress och känner att min annars så snälla och problemfria mage skriker ut att magkatarren är på ingång...

Godnatt!
Nu måste jag sova innan min hjärna övertänds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0