Nu är det officiellt: Jag hatar inte barn längre

Kollade precis på det senaste One tree hill-avsnittet (vilket förövrigt var huur hemskt som helst)
och där fick man möta en ny liten krabat vid namn Logan.

Och denne lille gullunge var föräldralös och så fruktansvärt söt att jag utbrast åh och log så fort han kom i bild.

Det måste vara väärldens sötaste unge. Och han hade en sån förfärligt söt röst också att jag bara smälte!

Jag såg nu att han ser lite djävulsk ut på bilden, så denna gör honom inte riktigt rättvisa...



BAAAAJS!!!! jag googlade "one tree hill season 9 Logan" precis och ramlade in på en sida och missade the spoiler alert. Hoppas det inte är så som jag läste för då har jag ju förstört världens överraskning som jag annars skulle fått...

Hittade dock i och med min sökning även denna superrara bild!
åååååh jag döör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0