På besök hos Glenn

Nu har jag snart spenderat 12 fina timmar här i Göteborg med Milla (och också delvis Emelie och Calle) Lovely!

Vi tog en mödosam och djupfrusen trip till järntorget och en fyra våningar stor Myrorna. Lovely det med, må jag säga!!
Jag införskaffade mig en ashäftig "flaska" i svart som är en burk som innehåller vinstopp, sån där vinluftare och vinöppnare. haha sämsta förklaringen. Men den är som sagt häftig och jag har redan tänkt ut på vilken plats i min boning som den skall stå!
Jag inhandlade även en ljuvig blommig knytskjorta som kommer passa perrrfekt till mina 501or i sommar!

Nu har vi hoppat i våra onepieces och svullar 1,2kg lösgodis och en massa cola. Mmmmmums.

Det var världens pådrag här förut också förresten! Brandlarmet gick och alla gick ned och stod ute och frös tills två feta brandbilar och en ambulans kom i full fart blinkande och tjutande.
Det verkade dock vara falska alarm, så nu är vi iallafall inne i värmen igen!

Nu ska vi dofta BK och mysa vidare!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0