Pigg (hör och häpna!!!) tjej

Jag har aldrig varit så pigg som nu efter en heldag på univ. Konstigt men sant! Jag blir ju zombie av att bara ligga hemma har jag märkt...
Men nu så!!!!

Kycklingfilén är på tining och Thåström har private show i mitt vardagsrum. Det är så hög volym så det känns som om han står och vrålar rakt in i örat på mä (så nära att det bara får plats ett skethuspapper emellan!) och jag känner hur de hårda pianotonerna vibrerar i hela kroppen.
De e niiiice!
Och här i dagarna kommer hans nya album som jag längtar ihjäl mig efter!

Nu ska jag tillaga numberous matlådor och sedan mysa med en massa doftljus och googla fram bilder till mina silverramar!

Ha en trevlig afton, vännerna mina!


Kommentarer
Postat av: S

Skönt att höra att du har det bra! S

2012-02-14 @ 06:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0