Serious studying in the sun

I natt sov jag till och från i 12 timmar (cRaZzZyy!)
Vaknade först vid 8-9 någon gång och kände mig pigg. Började läsa aftonbladet och fastnade för en lång och superintressant artikel om (skräckexempellandet) Nordkorea.
Min pigghet var dock false alarm och jag somnade snart om igen med phony i handen.
Vaknade sedan någon timme senare, kände mig pigg och läste vidare i artikeln där jag slutat.
False alarm igen.
Somnade om, vaknade en stund senare... Och samma procedur uppspelade sig igen. Gång på gång.

Vid 12.15 vaknade jag för sista gången och kunde då äntligen läsa klart det hela! Låg sedan och vilade en stund till för att vid 12.40-tiden gå upp och påbörja frukostberedningen.
Skön morgon!!

Såg genast att det var underbart väder och blev ledsen över att jag inte kunde gå ut och sätta mig på balkongen - av den enkla anledningen att jag inte har någon.

Smällde då istället upp fönstrena i köket på vid gavel och satte mig och solade där samtidigt som jag fortsatte den ödesdigra uppgiften att läsa klart The fifth discipline.
Det gassade på bra, må jag säga!

Efter någon timme försvann dock solen bakom ett hus och jag fick klara mig utan dessa underbara och energigivande strålar.

Har nu fått "plastsmak" i röven av köksstolen men sitter ändå kvar och ser nu äntligen slutet på denna bok.

Ikväll ska jag och Mikaela spela Bingolotto och bli mångmiljonärer.
Ska bli gött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0