Sjukling eller sjukligt slö?

Jag förstår inte vad det är med mig.
I förrgår gick jag och la mig 23.15 och sov till ca 11.
Igårkväll gick jag och la mig 22.15 och kollade på kniven mot strupen i väntan på att House skulle börja. Somnade såklart innan House och missade hela skiten (:()
Och nu ligger jag fortfarande i sängen när klockan är 10.20. Och jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
What's the problem with me, maan?!?
Jag börjar bli orolig. Såhär trött som jag är kan ju inte vara normalt.

Jag ska gå ut på en lång och superrask långpromenad sen när jag väl orkar mig upp ur sängen. Det kanske hjälper en aning, kan jag hoppas!

Förövrigt har jag än en dag framför mig fylld av enbart läsning. En 500+sidor-bok + 4-5 artiklar.

Yey. I love my life!
(inte konstigt att jag bara vill sova och dra ett täcke över huvudet och låtsas om att inte vardagen finns...)
Puss!!!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0