Stairs

Gårdagen var den roligaste dagen på länge!

Den började kl 18 på Karishma där vi (familjen Hson och fyra andra trevliga laxåmänniskor) satt och stojade och käkade i några timmar. Oerhört gott!!

Sedan fortsatte vi till Clarion-lobbyn och tog där en öl och satt som ostbågar nedsjunka i de alldeles för nedsuttna sofforna.
Gick därefter vidare till Prisma där jag återupplevde min 18-årstid från Klaras-utgångarna. Slogs av att toaletterna var väldigt fräscha när de brukades av 30++are istället för odrägliga nyblivna 18åringar...

Folkmassorna hopade sig framför scenen och jag rapade vitlök för att få någon kvadratmeter som min egen sfär... Och till slut började Augustifamiljen spela - sjukt duktiga, härliga och glädjespridande! Och snart kom även Magnus Carlsson (weeping willows) och Ebbot (soundtrack of our lives) in och regerade. Hittade en ny (bortglömd) favorit : Stairs med weeping willows!

Gick strax efter halv 12 vidare i min ensamhet till Satin och mötte där upp Mikaela, Eveline, Sandra och Emelie. Där dansade vi oss svettiga och drack drinkar som aldrig förr.
Hur kul som helst!

Idag är det som vanligt mindre kul, men det kompenseras upp genom att jag nu umgås med Annica och Joel och har myslördag!

Puss påreeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0