Tjo faderittan lambo

Av någon outgrundlig anledning har jag fått uttrycket "tjo faderittan lambo" på hjärnan... Det spelas upp i huvudet på mig på repeat. Mycket underligt, må jag säga!



Hur som haver. Gårdagen var jättetrevlig! Det avslutades med att vi stod och skrålade till Rockband. Jag gjorde en enastående tolkning av Coldplays Shiver... (Det lät åtminstone enastående i mitt vinsusiga huvud).

Idag vaknade jag upp i Annicas och Joels soffa och sattes snabbt in action i och med att Yvonne och Leif var påväg dit för att plocka upp oss för en loppisrunda. Erikshälpen och golfloppisen avverkades.
Jag köpte en vacker och väldigt gammal (från 1946) lagbok som jag ska ställa upp på min planerade hylla som prydnad. Dessutom inhandlade jag ett stentufft nitarmband för överkomliga 23 kronor.

Nu sitter jag med frossa i soffan och läser jag på om organisationskulturer och inväntar Sanna!

I afton ska vi ha filmfestival och tacomys hos Bexiebus! De e niiiice!

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0