TOM inombords (och det beror inte på att jag är singel på alla hjärtans dag)

Är på romantisk indiskmat- och vindate med X (hihihihih) och lånar snabbt internet för att uppdaterade min älskade pluttnuttisnutti phony till iOS 5...

Den har i ca 15 minuter svävat mellan liv och död. Jag håller på med återställningen av säkerhetskopian nu men är fortfarande fruktansvärt nervös över att det inte ska fungera som det ska. Den heter inte ens Lenas baby på iTunes längre utan bara det ytterst opersonliga iPhone...... *PANIKAR*
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om min phony skulle nollställas. Mina drygt 2000 bilder tagna under det senaste året (dvs hela mitt liv) finns på denna underbara skapelse och är nu alltså för tillfället i ingemansland någonstans emellan nollställning och återställning.....
Jag känner mig helt tom inombords för tillfället och kallsvettas en aning (och det beror inte på den kryddstarka maten vi tidigare åt...)


Håll tummarna för mig och min bästa vän!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0