Varför lär jag mig aldrig!?

Tog för en stund sedan en mat- och Family guy-paus.
Det som förtärdes var stekt ägg-macka (två stycken) Mycket gott!
men som om inte det vore nog så åt jag två mackor till!(!!!) dock utan ägg.
Och till det en balja med te.

Nu mår jag illa som få och all skrivinspiration jag hade innan kvällsmackorna är som bortblåst i och med att jag nu enbart tänker på magsäckar som spräcks på grund av överdriven matkonsumtion!


Och angående Family guy-avsnittet!
Jag kollade från en annan sida än den vanliga (eftersom den blivit invarderad av virus!!!!)
Och fann då ett antal avsnitt som inte fanns med på den andra sidan!
Totaly crazy! Så nu såg jag ett avsnitt från säsong två där bakgrunden till varför Peter bråkar med den gula kycklingen framgick. Kycklingen gav en utgången kupong till Peter!!!
Det var ett fruktansvärt roligt avsnitt och jag skrattade högt och glatt ett flertal gånger.



Men nu ska jag motvilligt sätta igång med inskrivandet av mina anteckningar.
Detta kommer bli en lång natt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Say whaaat? Har du inte sett det avsnittet innan? Det har ju gått 100000 ggr på tv. ;P Så många gånger att jag tröttnat på det nästan!

2012-02-03 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0