Vive la France

Mjahaajaaa. Jag kom in på utbytesstudier i Marseille jag... Och i och med att jag tackade nej sist när jag kom in i Lyon och därmed blev smutskastad på pga min feghet samt i och med att jag ångrade mig en gnutta, hade jag nu svurit på att åka om jag skulle komma in igen...
Så nu har jag inget val, helt enkelt!

Det känns förstås jätteroligt men samtidigt håller jag på att skita ned mig av rädsla så fort jag tänker på det.

Jag fasar inför:
• att flyga flygplan själv
• att prata engelska (och franska!)
• att jag inte ska få några kompisar utan kommer leva ensam i flera månader
• att jag kommer faila varenda kurs
• att jag kommer bli itvingad äcklig fransk mat

Bortsett från allt detta känns det spännande!

Alla mina farhågor (eller vad det heter) får jag väl försöka tänka bort!

Och tack alla raringar som gillat och grattiskommenterat på fejjan! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marre

Det kommer gå hur bra som helst Lenis, och eftersom du är en underbar människa så kommer du absolut inte att få leva ensam flera månader utan vänner, tänk på vilken otrolig upplevelse det kommer att bli istället! :)

2012-02-27 @ 20:29:30
URL: http://marress.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!!!lilla vän. Håller med Marre, det kommer bli en upplevelse och ett minne för livet! (Föresten så är Frankrike känt för sin goda mat och exklusiva kök...) Kram. A+S

2012-02-27 @ 20:42:55
Postat av: Angelica

Riktigt kul! Grattis:)

2012-02-27 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0