12h med Annica

Har nu motvilligt släppt iväg Annica. Vi har haft ett nästan tolv timmars-häng här hos mig idag! Så mysigt och efterlängtat och behövligt!

Vi drack en sexa + en fyra kaffe, lagade hemmagjord superspicy pizza, spelade spel, lyssnade på Thåström, kollade på No strings attached, hela Morgonsoffan-dvdn och dreglade över gladiatorerna.
Men nu har hon alltså lämnat mig och jag är helt utslagen och trött som en förtidspensionär! Vi kom fram till att vi kanske inte pallar att vara vakna såhär sent längre...

Jag mår dessutom illa som en räv! Och har gjort det hela kvällen. (whä!!!) och jag vill nu inget hellre än att sova, men det verkar vara omöjligt iallafall en halvtimme framöver.
Det är nämligen dagen till ära dunderparty på Frimis!

Vi stod förut en lång stund vid fönstret och spionerade (pensiovarning!!) på alla Frimisbesökare som var ute på terassen och luftade sig.
Fruktansvärt vad roligt det kan vara att spana på folk som inte vet att de blir spanade på... Vi fick se många fina "dans-moves" där ute!


Nehe. Det här duger inte! Nu är det nog dags att tänka på refrängen...
Det är ju en dag i morgon också!

*lägger kudden över huvudet och tänker bort dunkadunka-oväsendet*


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för en mysig afton. :) <3

2012-01-08 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0