Da gens vi sa

Dagens visa är: Ulf Lundell - Jollyroger!
Den är fiin, och min dator verkar verkligen gilla den för den har shufflat fram denna låt fem gånger nu på bara någon timma.

Jag känner mig jättetjejig idag. Var på Åhléns förut och köpte smink och smycken för 600:- (blev dock lite fel och jag fick betala lite för mycket. Ska gå tillbaka det första jag gör på måndag! Rätt ska vara rätt!!! *hatad kund*)
Jag har nu sminkat mig med allt mitt nya smink och har hängt på mig alla mina nya smycken.

Snart ska jag springa ner till SF, där jag ska möta upp mamma, pappa, farmor och farfar för att kolla på Hamilton! (har så fruktansvärt svårt att uttala det ordet.. Tur att phony själv föreslog stavning.)

Efter bion ska vi bege oss till Minga och äta god tapas och dricka god öl. För visst dricker man öl till spansk mat? Eller jag kanske är ute och cyklar... Är sugen på god öl iallafall!
Detta kommer bli en mycket mysig kväll har jag på känn!


Och i natt mellan 2.30-6.00 kommer Nerikes Allehanda till varje hus och hem. Håll utkik efter "prinsessan" som vinkar uppifrån tornet! Heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0