Flyttpizza?!?

Nu sitter jag och Mikaela i mörkret och väntar på Linn och Milla i Linns trappuppgång till hennes nya lägenhet i Askersuuund. (vi trodde ju att vi skulle komma på förberett inflyttningsfika men neheee. Här var det igenbommat och låst minsann. INTE OKEJ!!! heheee)

De kommer dock snart med ett stort flyttlass och då ska vi montera möbler så det står härliga till!!
Sedan ska vi någon gång däremellan tillaga hemmagjord pizza, för tillfället KRÄVER ju att man ska äta flyttpizza!

Förövrigt har jag haft en väldigt skön dag med Mor min! Jag sov hos dem i natt för min visit där igår blev så långvarig att jag var för lat, rädd och trött för att gå hem.
Så i morse "mornade" jag och mamma oss till ca 11.00 - läste tidningen i sängen och åt sedan en välsmakande frukost/brunch!
Därefter gick vi till stan och spanade på Efva Attling-smycken och provade ut våra ringstorlekar - så nu alla potentiella friare, nu är det fritt fram!!!


Nu kom det upp en brud! Hoppas hon blev rädd för oss!!!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0