Givmilda Lena i farten

Stannade på Tybble-ica idag på vägen hem från det sex timmar långa seminariet för att hämta ut nästa bok som ska läsas. En ledig eftermiddag, vad är det?!

Hur som helst. På plats på Ica var jag givmild och gav Sturehof fotbollsklubb "en slant" i och med att jag råkade ta fel plastkasse i kassan... Varsågod grabbar!!

Nu lagar jag teriyaki-kyckling och klyftporre. Luktar gudomligt!
Sen ska jag påbörja ledarskapsboken och förhoppningsvis bli så inspirerad att jag läser klart den idag. Jag ställer mig dock tvivelaktig till att det kommer ske...

Blev förövrigt förtvivlad när jag planerade kvällens paus från läsandet. Hade då tänkt unna mig att kolla på Top Model Sverige och House. Men så upptäcker jag att Firman (svenska the Office!!!) har premiär idag också, samtidigt som House!

Den får därmed bli en play-serie istället,. För INGEN kan komma och inkräkta på min House-tisdag!


Fisk lök (haha! det korrigeras alltid till detta när jag ska skriva godkväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0