Godmorgon godmoooorgon, hör fåglar sjunga glatt..... Eller inte! Det är ju frost ute!!!!

Godmorgon! (eller kanske bör säga godlunch! Fast på lördagar är det okej att sova såhär länge tycker jag....)

Hur som haver! Jag vaknade upp för någon timme sen med huvudvärk! Har aldrig förut inneträffat vilket fick mig att ana ugglor i mossen eller vad man brukar säga....

Jag kom så fram till en liten teori.
Igår var jag hos Pia på myskväll. Det var hur trevligt som helst och vi åt plockmat såsom räkor, vitlöksbröd, gurkstavar och aioli under 1,5hs tid.
Och jag funderar nu över om det kan vara den stora mängd vitlök som förtärdes igår som idag har skapat min huvudvärk.... Vi pratade igår om att vi förmodligen skulle vakna av våra egna andedräkter idag, varpå vi direkt därefter skulle svimma igen pga vitlöksstanken... Så det är min teori: att jag egentligen vaknade tidigare, men svimmade av och nu vaknade upp ur min svimning med huvudvärk.
Så måste det vara!!

Jag fick precis världens lust att gå ner på stan och shoppa smink!!! Kom på en massa saker jag skulle vilja äga, men inte äger...

Får se om jag hinner bli människa innan affärerna stänger..
Lär mig aldrig heller när det är.. Systemet stänger 15 vet jag. Men alla övriga butiker? Jag har alltid trott 13 men det kanske är i typ Laxå...?
Här är det kanske öppet till 16?!
Får gå ner och chansa!
Men först ska jag trotsa min huvudvärk och dunka bra musik och städa upp lite här i min nedgågna lya.


Trevlig helg, hoppas ni stöter på en älg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0