Gourmetmiddag och krokodiltårar

Våran mat blev DELICIOUS!
Det som tillagades var ruccola-, bladspenat- och färskostfylld kycklingfilé med ugnsbakade morötter och palsternackor med hemmagjord aioli (med tre(!) pressade vitlöksklyftor i) och vitlöksbröd.
Till detta dracks ett underbart (dock något för sött för att passa till mat) rödvin direktimporterat från Hurghada.

Sedan kom Linn och ärade oss med sin närvaro och vi kollade på detta årtiondes sorgligaste film. 50/50. Huur bra som helst, men samtidigt totalt hjärtskärande.

Nu har damerna lämnat mig och jag har välbehövlig Lena- och mysplaylisttid.
Insåg att det var månader sedan jag hade detta. Ligger därmed nu i soffan med elva ljus flämtandes omkring mig och bara INSUPER den ljuva musiken. I love it!


Sail away with me, honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0