Is this real life?!

Jag har drömt så många sanningsenliga mikrodrömmar den senaste tiden att jag numer har svårt att skilja på drömmar och verklighet.

Imorse flög jag tillexempel över stackars phony för att läsa det oväntade smset jag fick inatt. Men tji fick jag! Inget sms inkommet...

Och förut, medan jag borstade mina små mjölktänder (ja jag har fortfarande kvar en massa sådana...), funderade jag på vad jag skulle syssla med imorgon. Jag bestämde mig då för att jag skulle gå till den nyöppnade ICA-butiken som ligger på järntorget.
Funderade vidare ett slag och kom snart underfund med att det inte alls ligger någon nyöppnad ICA-butik där...

Jag är även fundersam över ifall jag berättat en sak för Milla eller ej.
Jag minns att jag fick ett lite roligt svar, men det skulle lika gärna kunna vara ett dröm-svar. Måste reda ut detta imorgon!

För nu ska jag nanna kudden (haha! Så fult uttryck!)

Gnatttt


Kommentarer
Postat av: Elin

har du mjölktänder kvar på riktigt?? gulligt!

2012-01-09 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0