Jag har flyttat till en ny lägenhet!!

haha! skojade bara märää!
Men jag sitter hos Jasse i hennes kök (hon är inte på en snabbis i duschen) och jag leker det jag jämt leker då jag är ensam i någon annans lägenhet - dvs jag leker att detta är min lägenhet och att jag bor här. Detta har jag även lekt hos Sanna när jag låg och njöt till ljuv musik i hennes (min!) soffa.

Och nu bor jag alltså i fantasins värld på Hertig Karls allé och sitter vid mitt matbord med pluggpapper utpridda över bordet, lyssnar och visslar ikapp med Anthony and the Johnsons och luktar apelsin om fingrarna.

What a lovely life!


(Fast jag gillar dock tanken av att bo i min egen lägenhet mycket också, men drömma bör man annars dör man! (hehe))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0