Jag har humor

Becka är återigen hemma på svensk mark och jag hedrade henne med ett besök denna afton.

Vi kollade på en Wallander-film och gång på gång levererade jag slående skämt så Becka uppmanade mig att blogga om mina "lines". Det är alltså det jag tänker göra nu. När jag tänker igenom dem förstår jag dock inte riktigt dess enaståendehet, men jag delger iallafall så jag i framtiden då jag är en bitter katt-tant kan återgå och minnas att jag en gång i tiden hade humor.


Scenario 1: poliserna sköt mot en dörr för att "låsa upp den". Becka utbrast att hon också någongång ville prova på att skjuta en dörr varpå jag sa:
-"jaa, du kan ju testa en sån där... skjutdörr!"
ha ha!


Scenario 2: De filmade på en båt vars namn var Moskus. Jag slänger ur mig, med skånsk brytning:
-"Moooskuuuus. Det är ju en sån som korvgubbarna går för att få servera mos..."

Så kul hade vi!

Nu ligger jag i min säng och doftar vanilj efter att ha provat Beckas Egypteninköpta doftolja. De e niiice!
Och lika nice är det att det är House på tv nu.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0