Kronjuvelerna

Kollade nyss på del 2 av Kronjuvelerna.
Elin hade avrått mig från att kolla för att det var så fruktansvärt sorgligt, men jag lyssnade tyvärr inte på hennes varning.
Jag håller helt och hållet med henne! Detta var något av det sorgligaste jag sett i hela mitt liv! och jag är ju ändå en sådan som söker sorgliga saker att titta på för att få chansen att gråta av mig lite...
Det var så vidrigt men samtidigt så otroligt bra!

Måste verkligen förbereda mig mentalt (och med ett kilo näsdukar) inför sista delen imorgon...
Usch och fy alltså!!


Men ändå så vill jag tipsa er, och verkligen rekommendera detta!

De två första (av tre) finns att kolla på på svtplay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0