Läs idiot, läs

Denna eftermiddag har inte varit den roligaste i mitt liv måste jag medge...

Tvättningen framstod till och med som rolig i jämförelse med tvångsläsningen av boken Organisationer, arbete och ledning.
Den bjuder på väldigt intressant läsning, men precis som författaren menar så kommer inget bra arbete ut om man arbetar under tvång. Och det är ju just vad jag är just nu (!) eftersom jag tills på fredag morgon måste läst ut boken och skrivit ett låångt föredrag om dess innehåll och mina egna reflektioner.

Min lekishastighet på läsningen gör ju inte det hela lättare precis...
Jag har läst sedan ca 16.00 och slutade kl 00.00 (har dock wordfeudat lite. Och under den första timman somnade jag var femte minut)
Men jag befinner mig i nuläget på sida 112 av 320....

Ska nu läsa mig till sömns och sedan förhoppningsvis vakna som en snabbläsande människa imorgon kl 8.00!!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0