Lekisssss

(i och med att jag bloggar från phony så kommer bilden automatiskt längst ner i inlägget av någon ytterst oförståelig anledning (systemteknikerna bakom blogg.se-appen : Läs, begrunda och ändra detta!! Kan då även tillägga att det fortfarande krävs ca 20-40 försök innan det funkar att ladda upp en bild)
Men nu åter till er läsare! Kolla på bilden här nere.... NU!)


Ser detta roligt ut?! Är det en inspirerande utformning på boken?!
Nej. Det är fruktansvärt tråkigt och oinspirerande kan jag berätta!!

Jag läser som en lekisunge (och denna gång bokstavligt talat!)
Jag läser högt och stakar på var och vartannat ord i och med att det är sådan krånglig engelska med tusentals Z:an. Dessutom följer jag varenda ord jag läser med fingret för att jag inte ska tappa bort mig och läsa på fel rad.


Ps. Jag har en känsla av att min blogg kommer kantas av sådana här bittra och uppgivna inlägg nu i nio veckor framöver tills denna kurs är avklarad. Så om det inte roar er så hälsar jag er välkomna igen i mars! För er som ändå hänger kvar kan jag meddela att jag uppskattar heja-rop och uppmuntrande "cyber-klappar på axeln*


Idag smet jag förresten även ifrån föreläsningen i första pausen i och med att jag inte kände att det tillförde mig något. Jag ligger så långt efter de andra i min kunskap att jag får prestationsångest av att någon annan student öppnar munnen, oavsett vad hon/han säger. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0