Loppis-lycka!

Det är 50% på Röda korset denna vecka(!!!!), vilket jag fick reda på genom ett tips från min älskade "loppis-farmor" TACK!
Jag har därför idag inhandlat en massa finheter och jag är därmed såå lycklig!

I NA Bostad-reportaget jag var med i (som nu förövrigt kommit upp på na.se. Kolla och läs här, gott folk!) uttalade jag mig ju om att jag inte kunde gå på loppis på ett tag på grund av att jag inte har någonstans att ställa några nya saker...
MEN. Då får man ju byta ut saker istället samt köpa sådant man inte har, och det är alltså precis det jag gjort idag!


Dessa alldeles underbara silverramar älskar jag!
De skall jag sätta upp i min hall i just denna konstellation.
Är dock inte tillfreds med mig själv i valet av bilder att sätta i ramarna.. det tål att tänkas på!
Svartvita skall de iallafall vara!
Pris: 15:-, 10:-, 15:- resp. 15:-


Denna supersöta lampskärm (som dock inte riktigt gör sig på bild) är i exakt samma
skick som min vardagsrumslampa - dvs naken!
Lampfoten inhandlade jag också. Jag hade dock ingen fin lampa med
smal sockel hemma så fick ta en disgusting energilampa så länge...
Pris: 5:- för skärmen, 10:- för foten.


Dessa uuuunderbara glasunderlägg med tillhörande ställning.
Pris: 15:-


Och så köpte jag även en grillpanna för 30:- som inte var så vacker till det yttre att jag tog kort på den.
Goda grillade krovar skapar den dock!


Det är ju dessutom Hindermässa i stan idag fram tills på söndag (tror jag) och jag var därför även tvungen att köpa lite (½ kg) marknadsgodis på vägen hem.
Pris: 55:- (alltså dyrast idag!)



Till aftonen skall jag träffa Elin och eventuellt Anders över en matbit (haha, älskar det uttrycket).
Antingen hemmalagad eller Lounge-lagad. Elin återkommer med gps koordinater senare...

Tills dess skall jag äta en human mängd av detta ovanstående deliciösa godis och läsa (no shit)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0