Morgonhäng

Beckis och jag var busiga och skickade busiga sms till varandra igår natt och bestämde att vi skulle eftermiddags/kvällsplugga idag istället för att träffas sådär snortidigt som vi först planerat!
Vi var nämligen båda två uppe sent och slarvade igår och så sant som det är sagt så behöver kroppen faktiskt många timmars sömn för att återhämta sig!(!!! Försöker intala mig själv om att det därmed inte är en fullständig katastrof att jag fortfarande inte gått upp ur sängen...)

Hur som helst så ligger jag nu här och "drar mig" och sträcker på mig som en katt, ni vet sådär så de böjer hela kroppen så mycket bakåt att de ser ut som en ostbåge? Så gör jag just nu! Och det är så skööönt!

Har ni förresten testat att plåga er själva genom att knyta knytnävarna jättehårt precis när man vaknat? Det är HEMSKT! Och det gjorde jag ofta när jag var liten av någon outgrundlig anledning...? Gjorde det precis nu också och fick kramp i underarmen... Det håller dock på att gå över redan. Puh!


Nehee! Det här duger inte. Nu ska jag gå upp och äta frudolf och stryka under paragrafer i offentlighet- & sekretesslagen!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0