Mystik på fjärde våningen

Igår medan jag tog en liten paus från läsandet för att rensa en av mina byrålådor i köket gjorde jag en väldigt mystisk upptäckt.....
Det har under hela tiden "tagit emot" när jag öppnat andra lådan trots att den inte är full och detta skulle jag alltså igår gå till botten med. Och gissa vad jag hittade där bakom lådan!?!?
Ni kommer i och för sig aldrig kunna gissa!  Så galet är det!!!
......
.....
......'...'''.'
......
.
...
.
.'.
..
..
.
........








Det var en katalog ifrån we från 2004-2005!!!
Den är ju nästan antik! Tänk att den legat där bak i sin ensamhet ända sedan jag bodde i Röfors! Fascinerande minsann!
BILDBEVIS!!!!





Och nu till en annan sak!
Jag håller för tillfället på att förkorta min tid till pensionen med ca. 30 år (alltså skaffar mig en whooole lot of pensionärspoäng...)
Jag lagar potatissoppa!!!!


Och för att jag skulle överleva potatisskalarprocessen (i och med min potatisskalsallergi) har jag ju äntligen hittat ett medel - Att ha på sig solglasögon! Då rinner och kliar inte ögonen någonting! Men man nyser lika mycket, insåg jag precis...

Hur som helst. Det ska bli gött med potatissoppa!  Jag var och storhandlade med Jasse på Willys förut och hon pratade om sin besatthet i matlagning på sistone att jag själv blev galet sugen på att testa att laga någonting nytt!


Bildbevis!!!!
HAHA oj vad tjock jag såg ut i fejjan!! Ska nog inte ha i den där gräddskvätten trots allt.. hehheheee



ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Blev soppan bra?

2012-01-19 @ 19:20:52
URL: http://www.nilsis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0