Nattlig irritation

Det blev tapas på Lounge med Elin denna afton. Huur mysigt och trevligt som helst!

Var hemma cirkus kvart över elva (halv tolv. Tummen i ....... Varm korv!)
och la mig då genast i sängen med min älskade andra halva (kursboken) och min andra älskade ägodel (min lilla rara röding till dator) för att fortsätta studierna.

Och jag lade mig ju i sängen på en gång för att jag skulle ha möjlighet att somna för natten om det så skulle infalla sig så att jag gjorde det... Men icke!!! Efter en låång dag, en sur drink och ett glas rödvin kan jag banne mig inte somna hur mycket kurslitteratur jag än läser. Men på dagarna då jag SKA och MÅSTE läsa, ja då minsann somnar jag i stort sett ståendes!!!

Fruktansvärt frustrerande!
Men jag fick iallafall några bra idéer till arbetet såhär på nattkröken så någonting gott kom ju ur det här trots allt.


Nu tillönskar jag eder en god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0