Olika typer av störningsmoment

Sitter hos Jasse och pluggar. Hon bokför för glatta livet och jag skriver om maskiner som metaforer till organisationer.
Jasses granne pluggar dock inte... Han/hon dunkar istället musik som om det inte vore någon morgondag.
Jag är ju inte van vid sådant här längre i och med att det hemma hos mig enbart är jag själv och kyrkspökena som för oväsen.


Men här är det andra bullar! (oh vad jag blev sugen på bullar nu!)
Blandningen på de låtar grannen lyssnar på är inte nådig alltså...
Det startade med I need a miracle (EPA-dunk anno 2003), byttes sedan mot Takida och därefter *rynkar på näsan och äcklas när jag skriver namnet* Anna Gröthals Bergendahl.......
Och så kom plötsligt Skrillex mitt i alltihop! Då kunde vi inte koncentrera oss pga att att vi drogs med i rytmerna istället för att vi studen innan nästintill låg dubbelvikta över toan pga Bergendahls s.k. "sångröst"...


Helt crazy. Så länge denna individ lyssnar på anna bergendahl är han/hon inte värdig att lyssna på Skrillex... just sayin'!!!



Nej nu måste jag återgå.
Jasse kommer döda mig om hon inser att jag tagit en bloggpaus...


HEPPÅRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0