Pernilla-gross-person-Wahlgren förföljer mig!!!

Pernilla Wahlgren förföljer mig - HÖR NI hur VIDRIGT det låter?!
Men det är tyvärr sant!

Jag fick boken "Pernillas jul" av Anders i julklapp enbart för att han vet hur mycket jag avskyr denna människa. Han beordrade även min syster att filma min reaktion när jag öppnade paketet i och med att han själv inte var närvarande vid öppnandet. Min reaktion var inte fin - jag skrek rakt ut med en ärligt upprörd och äcklad ton.

Och idag slog Pernilla sig in i mitt liv igen. Denna gång i form av ett Wall-inlägg på min Facebook. Sanna, aka min före detta vän, skickade nämligen en länk till en vedervärdig låt med henne.

Jag ville härmed bara, med en klart sarkastisk stämma, säga: tack.
Tack mina kära "vänner"!
Tack för att ni strävar efter att förstöra min vardag genom att ständigt påminna mig om denna överhypade och jobbiga människas existens... Tack!!


Kommentarer
Postat av: Pia

hahaha du är så rolig med din pernilla :)

2012-01-07 @ 13:08:46
URL: http://piagreen.se/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0