Powerwalkkartans återkomst!

Jag har inte lagt upp rutt-kartor för mina långpromenader sedan jag bodde i Röfors och tyckte därför att det var hög tid att göra det igen!
Här kan ni se vilken mustig (!) runda jag och Jasmina gick idag! ca 1,5h tog det och det var friisk och sköönt!

Kände mig som en ny människa när jag var hemma igen men höll dessförinnan dock på att ramla ihop på ICA Ekershallen pga knäsvaghet till följd av den långa och raska promenaden blandat med födobrist...

Titta och imponeras, kära vänner!
Aldrig förr har jag GÅENDE korsat motorvägen!
Det ni!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni gick väl inte över motorvägen på riktigt??? Tänk på vad som hände indierna i Dubai!!! A

2012-01-06 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0