Storstäd och hemlighetsmakeri

Nu har jag för en liten stund sedan vinkat av farmor som har varit här och druckit kaffe och hjälpt mig att storstäda min lägenhet. Så nu är varenda litet hörn skinande rent här! Och på köksbordet står en bukett med vita tulpaner - vackert!
För minns ni min stora hemlighet som skulle ske den 9 januari....?
Imorgon smäller det!!

Nu ska jag försiktigt sätta mig ned vid köksbordet och äta lite mat, sen ska jag ta tag i mina studier. På torsdag är det tenty så det känns som om det är hög tid nu!

Jag önskar eder alla en lovely söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det ser ut! Hör av mig imorgon så får du berätta hur det gick...Kram. A

2012-01-08 @ 16:46:09
Postat av: Annica

Fiiint :) Ja hör av dig imorgon och berätta hur det gick! Kraaam

2012-01-08 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0