Superstörande grej

Bajs blogg.se-appen krånglar som alltid. Nu har det i flera veckors tid varit så att allt jag skrivit från phony (dvs en stor majoritet av alla inlägg) inte fungerar att kommentera!
Fruktansvärt frustrerande!  För jag vet ju att alla mina tusen och åter tusen läsare vill kommentera allt jag skriver och gör... men det går ju alltså inte nu (en liiiten ironisk touch i fingrarna när jag skrev detta...)


Hur som helst så stör detta mig och mitt bloggande. Not good!


Jag kan dock berätta att jag pratat med Lösnummer igen och de ska komma hit och göra ett annorlunda vinklat reportage på torsdag redan. Spännandesss!


Nu har jag ett till synes fläckfritt arbete att läsa och opponera på.. Skoj kvällssyssla, javisst!


Trevlig kväll på er, homiezar!



Hitta denna gamla printscreen som överrumplade mig för ett tag sen!
Något knas är det ju alltså. Sist jag kollade så hade jag inga kinesiska tagenter på mitt tagenbord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0