Time goes by (haha! har för mig att jag haft denna cheesy rubrik en annan gång också)

Värst vad tiden går fort när man har tråkigt!!

Jag sov för det första till kl 12.. Ajabaja! Vaknade dock lite innan 9 först men var då så trött och hade huvudvärk när jag tittade åt sidan(...) så jag somnade ganska snart om igen.

Sen har jag ätit frukost och skrivit på mitt CV. Insåg att jag inte har uppdaterat det på nästan två år... "jag läser för närvarande Nationalekonomi A som en fristående kurs vid Örebro universitet"... Hehee, Not any möööre!

Sitter nu i soffan och skakar tänder, läser föreläsningsanteckningar och dricker bäverkaffe. Mår lite illa också!
Jag kanske håller på att bli sjuk?!?!? Peppar peppar *tar i huvudet*

Ska nog ta på mig strumpor nu så jag iaf slipper frysa om tosselallingarna. Bra idé, Lena!

(Fint väder idag förresten! Synd att jag planerar att inte gå utanför dörren idag...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0