Trevlig kvällsunderhållning

Klockan var 23 och jag kände att det var dags att tänka på refrängen.
Jag begav mig till badrummet för att tvätta bort sminket. Störde mig i vanlig ordning på att vattnet rann ner så fruktansvärt långsamt att jag tog tag i saken. Jag greppade tag i ett par plasthandskar och skruvade isär hela handfatets underrede.
Och guuuuuud vilken stank!!!!!! Aldrig förr har jag upplevt någonting liknande.
Det där handfatets alla inre delar kan inte ha rengjorts sedan huset byggdes år 1908!!!

Så nu ligger jag här i min säng med ständigt rynkad näsa och känner att stanken som förmodligen satt sig i mina näshår snart kommer gasa mig till sömns.


Mm mmmmmmh gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0