Whääääää

Jag börjar gråta snart!! Jag vill inte läsa mer! Det kapitel jag är inne på nu är hur tråkigt som helst och skrivet med så fin språk att jag inte kan ta in vad som står.

Jag skulle kunna sova i 24h nu känner jag. Är så fruktansvärt trött.
Lekte "nattvard" förut medan jag läste, precis som jag och Elin brukade göra när vi var små.......(!)
Jag bröt smörgåsrån i små bitar och stoppade dem i munnen medan jag liksom hypnotiserad stirrade ner i boken.
Nu är dock rånen slut så jag vet inte vad jag ska leka (och äta) längre.
Och mer kaffe kan jag inte dricka... Skulle nog "kasta upp" om jag drack en klunk till.

Ursäkta min otroliga "whinande" men jag har noll procent livslust för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0