Busy woman

Jag skäms ögonen ur mig på grund av att jag bloggar så dåligt nu för tia... Jag lever inte upp till den jag vill vara (skämt åsido) men det är synd. För jag gillar ju att blogga juuuu. Men jag hinner inte! Eller skulle väl hinna, men sysslar helt enkelt med annat istället för att delge och dokumentera mitt liv här. Whä! I framtiden kommer min 22a sommar vara som en gråzon och inte bli ihågkommen.

Blir lite vemodig när jag tänker på att jag kanske kommer tappa mitt bloggande i framtiden när jag växer upp och mer eller mindre blir vuxen och börjar jobba...
Får hoppas att det inte blir så!

Med dessa oinspirerade ord lämnar jag er för denna gång och avslutar med ett väldigt roligt citat jag hörde på radion tidigare idag:

"MUF är någonting en flicka ska ha men inte vara med i". Skooooj!

Kommentarer
Postat av: kanindin

Den här bloggen brukade vara intressant. Brukade.

Svar: Jag är ledsen att jag gör dig besviken...
Lena

2012-07-02 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0