Drömhus - I ÖREBRO!?

Detta är för bra för att vara sant!!!
Ni minns väl min drömhemsida Skeppsholmen.se där jag dagarna i ända kollade på lyxvåningar och hus med tillhörande helikopterplattor förra sommaren?
På denna sida har nu ett hus i Örebro dykt upp, och det är en så stor händelse i mitt liv att jag har svårt att finna ord.
Den chock jag fick när den dök upp där på min dagliga kik på Skeppsholmen var total.
 
Titta och njut nu av den vackra boningen:
 
 
 
 
 
 
Och för övrigt ska jag snart gluffsa i mig en till synes (och högst troligt även "till smakes") deliciös jordgubbsbakelse! MMMHMMHMH *läskar er*
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en mysigare lya på Strandgatan!!

2012-07-03 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0