Frustration och förvåning

hej kära bloggläsare (i singular eftersom väldigt många av er övergivit mig enligt statistiken :@!!!!)
 
Vad har jag gjort idag frågar du dig säkert. 
Jo det ska jag berätta för dig!
 
Jag har arbetat och ätit en hallongrotta.
På vägen hem från mitt arbete inträffade två händelser:
 
 • Nyhetsuppläsaren på p3 sa [Evrostat] om eurostat vilket fick mig att se rött och skrika EUUUUROSTAT HETER DET JUUUU!!!!
• Jag såg till min största förvåning en lastbil av märket Renault! Visste inte att det fanns?!
 
Annars har det inte hänt speciellt mycket. 
Jag ska nu till farmor och farfar och umgås med den sistnämnda som fyller år idag. Grattis farfar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0