Galen på riktigt!!!!!

Upptäckte nu att mitt förra inlägg publicerats tusen gånger. Allt detta på grund av bajsblogg.se-appen! Jag blir tokig på den, på riktigt! Den stör mitt flow i vardagen då den laddar och laddar och laddar för att sedan leverera ett felmeddelande som säger att det inte kunde uppdateras. Att det sedan gjorde det iallafall är ju underligt! Jag höll på i 40 minuter(!) igår och försökte ladda upp inlägget. Lagom när det publicerades var sommarpratet så got som slut...

Vet inte varför jag beklagar mig egentligen, men jag vill bara uppmärksamma för teknikerna på blogg.se att förbättring KRÄVS! Hade det inte varit för det att jag har hela mitt liv sedan 2008 samlat här på denna blogg hade jag bytt portal för länge sedan! *stirrar hotfull med ett höjt ögonbryn genom datorskärmen in till teknikernas tillhåll*

Bloggar strax igen! Hörde en galen låt på p4 förut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0