Galnaste låten EVAH!!!!!!

Nu såhär i efterhand måste jag nog erkänna att den låt jag benämnde som "galen" i själva verket inte var ett dugg galen... Snarare tvärtom! Väldigt lågmäld och dansbandsaktig. Det som jag dock syftade på i mitt utspeleri var att låten handlade om Örebro och det sjöngs om att hon strosade längs "Södra Lillåstrand"!!!! <----- Min förra bostadsadress!!! För övrigt var den som sagt väldigt tam i sin approach och jag vet inte alls varför jag triggade upp er så otroligt och fick er att vänta er någonting spektakulärt.... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men ja.. såatteeeee, så var det iallafall! Nu är klockan 30minuter i helg!!!!!!! GALEEETTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0