HOLY CHRIIIIISSTTTT UTROPAR JAG!!!!

Googlade runt lite till min eftermiddagsbanan och fick för mig att ta reda på The Killers konsertturné 2012 varpå jag lite fräckt sökte på detta på engelska och fick fram en mycket deskriptiv sida.

Snart gick det upp för mig någonting som jag har väldigt svårt att greppa. Någonting som får mig att vilja vara mer spontan av min karaktär och samtidigt önska att så även var fallet för mina vänner...

The Killers spelar nämligen på massvis med festivaler runt om Europa i sommar/höst, och där dessutom helt sinnessjukt många andra bra artister spelar!(!!!!!!!!!!!!!!)

Exempel no 1:
The Killers, Placebo (!!!!!!) och Snoop Dogg i Krakow (för övrigt en av mina europeiska favoritstäder!)
Exempel no 2:
The Killers, David Guetta, James Morrison, LMFAO och Keane i Storbritannien
Exempel no 3:
The Killers, Skrillex (!!!!!!), The Prodigy och Flux Pavilion i Schweiz
Exempel no 4:
The Killers, Sigur Rós (!!!!!!!), Crystal Castles (!!!!!) och The Cure på Irland

Jag tror jag smäller av snart!!!!

Holy christ! Jag vill verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Dallie

Alltså storbritannien!!!!! Im on!!!!!!

2012-07-20 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0