Jag KAN så mycket!

Liksom Lotta på bråkmakargatan är det så konstigt med mig... "Jag KAN så mycket". Bara det att jag rakt ur luften kan citera Lotta är ju ett tecken på det. Ett annat är att jag har en väldigt stark låtkännedom. Lyssnade idag på en mr music från 91 (guldskiva för övrigt!! Nästan som en greatest trots att det bara är en månadsskiva!!) som jag inte lyssnat på på åratal. En låt börjar spela och jag vet på något konstigt sätt på en gång då jag bara hört några toner att det är Meatloaf trots att jag inte alls känner igen låten då den kommer i gång. 
Ytterligare ett tecken som pekar på min absoluta kunnighet är det faktum att jag dödade en stor mutant-fluga/mygga på första försöket i bilen förut!!


Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst alltså....

Ha trots allt en bra dag, friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0