Jassebomba släpper bomber!!

Har inte förrän this very evening pratat med min kära vän Jasmina på någon vecka.
Och det är helt sinnessjukt vad mycket som kan hända på en vecka i våra liv!

Det blev ett långt och innehållsrikt samtal som avslutades med att vi bestämde att vi måste ses imorgon för att prata vidare om allting.

Så imorgon äntligen beger jag mig till Örebro igen för att känna av min hemstads "puls".

För övrigt har jag precis kommit in i farmor och farfars "sovstuga" efter en skön kvällspromenad ned till sjön där jag sedan satt på bryggan och babblade. Att jag dessutom fick en rejäl dos av den underbara fiolspelande Ryback på Allsång på Skansen gjorde ju bara kvällen ännu bättre.

Skön kväll med andra ord!

Godnatt vänner, bekanta och fiender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0