Kokos och svett

Har legat i Ulla Billqvist-parken med lilla Mickis i timtal och solat min bleka lekamen. Har nu björkfrön på ställen jag inte visste man kunde ha björkfrön... Men skönt var det, fruktansvärt varmt och gött! Min allra första riktiga filt-stekning med sololja denna sommar! Gårdagen var också väldigt trevlig! Satt och babblade och drack rosé med Pia och gick sedan till Stora Örebro och testade deras omtalade mojito! Sedan strålade Mikaela samman och vi nästlade oss in på Satin trots att Pia hade förväxlat sitt körkort med H&M-kortet. Där inne dansade vi oss svettiga tills musiken tystnade och vi tvingades att gå ut. Ikväll hoppas jag få liv i Annica så jag kan umgås med henne och Jolleroger! Pusssssss påre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0