Living the dream

Hej kompisar!!


Idag har jag ömsom svettats och ömsom frusit (pga totally crazy AC på jobbet!). Efter min arbetsdag rejsade jag hem till Örebro och hängde så småningom Annica och Jasse på stan. A och jag åt god Coco thai-mat och sedan gick vi i enad trupp mot Stortorget där vi gled in på Ivy (för Satin var fullt som vanligt :"().

Det är så underbart att bara "leka" att man har semester ett tag och sitta på uteservering och dricka öl och prata skit! Älskart!!

För övrigt har jag varit uppe en snabbis i mitt hem för att hämta ännu mer kläder. Det är i stort sett det enda jag gör hemma nu för tiden - Hämtar kläder.
Jag "bor i en väska" som det så käckt brukar kallas...
Det är ganska jobbigt men ändå mycket trevligt i och med att det innebär att jag istället bor och umgås med mina amigos och därmed får ut mer av de få timmar på dygnet jag inte jobbar.

Nu har jag huvudvärk pga.. Jag vet inte vad egentligen, men det är nog ett tecken på att en gnutta sömn är att rekommendera då jag i princip ALDRIG annars har huvudvärk vilket jag ofta brukar skryta över.
Nu kan jag alltså inte skryta utan ska istället "stänga de små blå"! Godnatt kompisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0